Tillbaka från avgrundens mörker 2

För 11 månader sedan skrev jag ett inlägg om att det skulle hända massor av saker på denna blogg. Det gjorde det inte.

Så nu provar vi igen! 🙂

Imorgon, torsdag, kommer jag åka upp till Växjö och köra ett megaslag på föreningen med ett gäng människor. Kommer bli ungefär 25000p per sida, i fjantasy. Är sjukt peppad inför detta och hoppas det kommer bli kul.

Ska se om jag kan få upp lite bilder här under dagen imorgon.

Annars har det hänt en del hobbymässigt. Gothcon va för ett par månader sedan. Började riktigt fint för mina Vampyrer, gick kass i mitten för att sedan gå ok igen. Efter ett par blocket-loots har jag nu 4 arméer på väg i fantasy. Satans plastic crack!

I Växjö verkar det som om fantasy fått en 3e vår (Den andra våren kom när jag och några andra började spela igen för ett år sedan). Flera gamla spelare säger sig vilja hoppa på tåget, så snart finns det nog ett ganska stort följe spelare i Växjö! Kul!

Allt för nu! Bilder kommer upp imorgon!

2 svar to “Tillbaka från avgrundens mörker 2”

  1. Engel Says:

    Some en trogen läsare känns det fint med en uppdatering… hehe

    Skall vi bara få Stennert att posta saker igen då.

  2. Engel Says:

    Hände det nått? höhö

Kommentera

